Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů..
Povinně zveřejňované informace
1. Název
Obec Holovousy
2. Důvod a způsob založení
Obec Holovousy jako základní územně samosprávný celek je založena na základě ústavního zákona č. 1/1993 Sb.,Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů, jako základní územně samosprávný celek dle čl. 99 tohoto právního předpisu.
Základním právním předpisem pro činnost obcí je zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů.
Nadřízeným správním orgánem v přenesené působnosti jsou příslušné správní úřady dle dané agendy.
V samostatné působnosti je dozorovým, kontrolním a metodickým orgánem Ministerstvo vnitra ČR.
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Holovousy
Holovousy 39
508 01 Hořice
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Holovousy
Holovousy 39
508 01 Hořice
4.3 Úřední hodiny
Pondělí 8:00 - 12:00
Úterý 15:00 - 17:00
4.4 Telefoní čísla
tel. kancelář: 493 691 538, 730 519 013
tel. starosta: 730 519 017
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad Holovousy
Holovousy 39
508 01 Hořice
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Datová schránka
Datová schránka: 53kbqmc
5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu
Česká spořitelna a.s.
pobočka Hořice
číslo účtu: 116 119 93 69/0800
6. IČ
00271551
7. DIČ
CZ 00271551
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Územní plán obce je k dispozici v sekci úřad - územní plán
Program rozvoje obce je k dispozici v sekci úřad - program obnovy vesnice
Veškeré další dokumenty najdete v sekci úřad - úřední deska, kde podle typů dokumentů najdete všechny důležité dokumenty.
8.2 Rozpočet
Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty
9. Žádosti o informace
Postup pro získání informací najdete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
10. Příjem žádostí a dalších podání
1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách.
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.
2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obecní úřad Holovousy
Holovousy 39
508 01 Hořice
b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úřeních hodinách.
c) Přes elektronickou podatelnu na email obec@holovousy.cz.
Více informací v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled předpisů, dle kterých obec postupuje a rozhoduje, dle kterých poskytuje informace a které upravují práva občanů vůči obci.
Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy obce jsou dostupné v odkazu obecní vyhlášky.
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník poplatků za poskytování informací najdete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná usnesení vydaná dle §16a odst. 7 zákona 106/1999 Sb., nebyla dosud přijata
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
vzor-licencni-smlouvy.pdf (217 kB)
13.2 Výhradní licence
Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.
14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.
K dispozici v sekci úřad - úřední deska - výroční zprávy